Model został wykonany w skali 1:6 a jego rozpietość wynosi 1,83m
Do napędu przeznaczony został silnk czterosuwowy Os-Max 110FP z pompą paliwa.
W budowie połozyłem nacisk na wierność oryginałowi.
Projektując skrzydło zdecydowałem się na oryginalny profil oraz jego zestopniowanie z 16% przy kadłubie do 10% na końcówce zgodnie z oryginałem.
Aby takie skrzydło wymonać prawidłowo, konieczny był specjalny stelaż tzw.WING-JIG dzięki któremu skrzydło budowane jest w powietrzu na rurkach alumniowych stanowiących oś poziomą.
Otrzymałem taki stelaż w prezencie od kolegi i skrzydła powstały bez problemu, są identyczne co do wzniosu i zbieżności.
Matriały to głównie balsa oraz listwy sosnowe a dobrane przekroje zapewniają sztywność konstrukcji przy dbałości o minimalną mase do lotu gotowej konstrukcji. Szkielet kadłuba tworzą listwy sosnowe 5x5 oraz wręgi z balsy 3mm. Pokrycie kadłuba z balsy 2,5mm układane pasami.
Wszystkie wręgi kadłuba oraz żebra skrzydła zostały wycięte na laserowym ploterze.